Svjetski dan bolesnika obilježava se od 1992. godine. Cilj obilježavanja ovog dana je ukazivanje na važnost da svaka oboljela osoba treba imati kvalitetnu zaštitu i adekvatne zdravstvene usluge. Niti jedan bolesnik ne bi se trebao osjećati odbačenim, zanemarenim ili zaboravljenim.

Povodom ovog dana želi se zahvaliti i svim zdravstvenim i nezdravstvenim radnicima, koji brinu za bolesnika, na trudu i humanosti koju iskazuju svojim radom.

Na adresu Opće bolnice svakodnevno stižu usmene i pismene pohvale za rad uposlenika bolnice.

Ovom prilikom izdvajamo samo neke dijelove pisama i mejlova koja su stigla u našu zdravstvenu ustanovu.

Svjetski Dan Bolesnika1

Poštovani,

jučer sam izašao iz Vaše ustanove.
Ocjena... Sve petice.
Od doktora, spremačice, medicinskih sestara, bolničara... do bifea. Zaista.

Još jednom Velika hvala na Svemu!

S poštovanjem,

Amir Hadžimehmedović

Svjetski Dan Bolesnika3

Poštovana direktorice Izetbegović,


Moj otac je ležao na Hirurškom odjelu za intenzivnu njegu, na 4. spratu od 19. do 25. Januara 2014.
Moram Vam priznati da ovako nešto nisam doživjela čak ni u Norveškoj, gdje živim.
Ovim putem bih željela da pohvalim izuzetno savjesnu i požrtvovanu doktoricu, šeficu odjela na 4. spratu, dr. Matković. Ona je zaista izuzetno profesionalno izvršavala svoj ljekarski zadatak i bila dostupna sa podrobnim informacijama svaki dan u vrijeme posjete…ova doktorica je bila pristupačna, strpljiva, požrtvovana, profesionalna,....da ne govorim o tome da je sve mjere poduzela što se tiče dijagnostike i metoda liječenja. Vrhunski doktor svjetskog kalibra!
Uz doktoricu Matković željela bih da pohvalim i cijeli njen tim medicinskog osoblja na odjelu: doktoricu Begić, doktoricu Vukotić, medicinske sestre i tehničare. Svi su se pokazali kao veoma profesionalni, ljubazni, prijatni, vrijedni, puni respekta za pacijente i njihove porodice.

… Na odjelu vlada red i disciplina, čisto je i uredno. Ja sam ponosna što je moj otac ležao baš na tom odjelu, kod takvih ljudi, gdje je bio tretiran sa respektom od početka do kraja i gdje je pacijent u fokusu.

Sretno u daljem radu bolnice i želim Vama lično dobro zdravlje i svako dobro!

Prijateljski pozdrav iz Norveške!

Slavica Gloria Mormil, Oslo

 

 

23. januar 2014.

Poštovana gospođo Izetbegović,

Sa velikim zadovoljstvom i poštovanjem želim da Vama, kao i kompletnom medicinskom osoblju Opće bolnice, zahvalim na pažnji koja mi je pružena tokom liječenja na intenzivnoj njezi hirurgije /biću slobodan pa reći/ moje bolnice. Ipak je to bolnica u kojoj sam proveo najteže dane moga života, al' i najljepše, jer su se u tadašnjoj vojnoj bolnici u toku opsade rodile moje dvije kćerke.

Fasciniran sam, ponavljam, fasciniran sam odnosom medicinskog osoblja prema pacijentima, jer istu pažnju je imao svaki bolesnik koji je tu ležao kao i ja. I da znate da to javno govorim jer mi je dosta "svjetskih " laži i priča. Jednom kad se sretnemo ispričaću Vam prekrasne impresije tokom mog liječanja, jer ipak ja bolje pričam nego što pišem!

S poštovanjem i srdačan pozdrav Vama i svim mojim ljekarima, mojim sestrama, mojoj "braći" i mojim čistačicama Opće bonice.

Nermin Tulić

Svjetski Dan Bolesnika2                                                                                                                                       Sarajevo, 02.02.2014. godine

Moji utisci tokom  liječenja na Odsjeku za gineklogiju u vremenu od 27. do 31.01.2014. godine.

Iako znam da je sve sastavni dio rada medecinskog osoblja ipak želim da istaknem i opišem način kako sam ja lično doživjela boravak u Općoj bolnici.

Kao prvo, istakla bih odnos ljekara prema svim pacijentima - na isti način, bilo da je pacijent tog ljekara ili njegovog kolege.

Informisanje pacijenta poslije operacionog zahvata o stanju i vrsti bolesti, jednostavnim pristupom i načinom informisanja da pacijent lakše shvati i prihvati svoju bolest.

Prijem kod ljubazne doktorice, razgovor i odgovor na sva postavljena pitanja na samom početku ulijevaju snagu i nadu da će liječenje proteći u najboljem redu.

Glavna sestra je na raspolaganju u svakom momentu za bilo koju infrmaciju, a organizacija ima toliki efekat da se posao nastavlja istim metodama popodne i u noćnoj smjeni, kada glavna sestra nije tu. Velika odgovornost i veliki posao sestara protiče kao na traci, neprestano kruže hodnicima dajući potrebne usluge pacijentima.

Primijetila sam da su sestre pri prvom pozivu reagovale i kretale prema pacijentu, a dešavalo se da su i po dvije sestre polazile u isto vrijeme čuvši poziv pacijenta.

Ni u jednom momentu nisam primijetila bilo kakvu negativnu reakciju, niti pometnju ili nesporazum u njihovom poslu.

Istakla bih i posao higijeničarki koje svojim radom daju doprinos i održavaju bolnicu urednom i blistavom da se pacijent osjeća udobnije i prijatnije.

Moglo bi se reći još mnogo toga ali se nadam da će te i iz ovih nekoliko rečenica shvatiti ono što sam željela istaći.

Ovom prilikom zahvaljujem se svom osoblju Osjeka za ginekologiju na svemu što pružaju pacijentima, a posebno na ljubaznosti koja pacijentu daje snagu i popravlja raspoloženje.

 S poštovanjem!

 

PACIJENTICA  - Merima Murtić                                                                                                                                                                                                              

Zahvalnica pacijenti-RADIO-8

Uz najbolju zdravstvenu zaštitu potrebna je i ljudska toplina, lijepa riječ i suosjećajnost. Tek tada se može postići kvalitetna briga za bolesne i nemoćne

Sve ovo ćete naći u Vašoj Općoj bolnici Sarajevo.                               

Javne nabavke

JN OBS

UO OBS

Certifikat za kvalitet

AKAZ WEB 2014

Pisma pacijenata

Pisma pacijenata